Знижки для Закоханих у сон! Розпродаж до -65% >>>

Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий
CallBack
Кошик

Виникли претензії до якості доставленого товару? Є побажання і / або зауваження щодо якості обслуговування?

Телефонуйте до відділу сервісного обслуговування клієнтів - (093) 909 71 70 або пишіть на електронну пошту sos@e-matras.com.ua.

Графік роботи ВТК: пн.-чт. 9:00 - 18:00, пт. 9:00 - 17:00, сб.-нд. вихідні дні.

Розгляд звернень здійснюється відповідно до вимог законодавства України.

Звернення надсилається у формі електронної або письмової заяви (Крок 1) на електронну пошту sos@e-matras.com.ua (Крок 2).

В заяві має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, електронна пошта, на яку заявнику буде надіслано відповідь, після розгляду звернення.



ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Крок 1. Завантажити та заповнити зразок заяви на обмін/повернення товару

Крок 2. Відправити заяву на електронну пошту sos@e-matras.com.ua

Крок 3. Шановні Клієнти, враховуючи складну ситуацію з енергопостачанням, всі звернення будуть оброблені по мірі можливості, але не пізніше ніж 72 години.


Гарантійні умови

ВАЖЛИВО! Якщо Ви не впевнені у своєму виборі не розпаковуйте товар. Перевіряйте відповідність моделі, розміру матрацу до розміру спального місця, відчуття матрацу, комплектність згідно вашого замовленням до відкриття упаковки. Після зняття заводської упаковки, матрац вважається таким, що був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

Гарантійні зобов’язання виробник та продавець виконує відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Разом з виробом Ви отримаєте гарантійний талон від виробника, де вказані, термін гарантії придбаного товару, правила експлуатації, вимоги до експлуатації, рекомендації по догляду за виробом.

Стандартні терміни гарантії – 18 місяців, якщо інші умови не вказані в гарантійному талоні виробника. Після закінчення гарантійного терміну з боку компанії продавця, всі гарантійні зобов’язання несе компанія-виробник, якщо це передбачено зобов’язанням з боку виробника.

Звернення, щодо якості придбаної продукції приймаються на електронну пошту sos@e-matras.com.ua за наявності документа, що підтверджує оплату, та гарантійного талона.

Перевірка цілісності товару проводиться покупцем в момент отримання товару.

Повернення та обмін товару належної якості:

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його початковий вигляд (в тому числі вигляд пакування), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Товари належної якості після розпакування та товари з ознаками використання обміну та поверненню не підлягають.

Умови визнання гарантійного випадку і правила усунення недоліків товару:

Рекламаційні звернення розглядаються Продавцем 10-ти робочих днів та пропонується варіант вирішення питання.

Якщо випадок визнаний гарантійним, то Продавець вирішує рекламаційне питання за свій рахунок.

Послуги щодо повернення або обміну товару належної якості, або не гарантійного випадку здійснюються за рахунок споживача.

Матраци, меблі та аксесуари для сну не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту.

Гарантії не підлягають:

  • Облицювальні тканини матрацу.
  • Структурні деформації матраців, які виникли через використання неякісної чи не відповідної основи.
  • Зниження висоти матрацу за рахунок зниження пишності стьобаного чохла в наслідок усадки волокон наповнювача та усадка інших матеріалів до 2 см. Локальні зміни пружності та підвищення м’якості матрацу в процесі його експлуатації.
  • Ручки матрацу (навіть якщо модель ними обладнана).
  • Суб’єктивна незадоволеність комфортом матрацу.
  • Специфічні, але природні запахи, характерні для матеріалів, з яких складається продукція. Їх наявність не вважається та не розглядається як дефект.

Поверненню та обміну не підлягають:

  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених обставин (стихійне лихо, пожежа, побутові чинники і т.д.).
  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання й експлуатації.
  • Вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень, слідів впливу рідин та цвілі.
  • Вироби зі слідами стороннього втручання, не правильного збирання або самостійного ремонту.
  • Вироби відповідної якості після відкриття упаковки та порушення товарного вигляду.
  • Скручені матраци відповідної якості, після пошкодження заводської упаковки.
  • Матраци та інші вироби відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми виготовлені за індивідуальними замовленнями.
  • Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інші постільні приналежності.
  • Меблі виготовлені за індивідуальним замовленням. Меблі після складання.
  • Меблі з втраченою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після покупки підлягають гарантійному ремонту за рахунок Продавця та не підлягають поверненню або обміну.

Матраци.

  • Матраци (пружинні або безпружинні) – м’які елементи меблів, призначені для тривалого відпочинку в положенні лежачи. Матраци не призначені для довготривалого сидіння на них, це призводить до локальної зміни пружності в місцях сидіння.
  • Гарантії не підлягають облицювальні тканини.
  • Матраци та меблі деякий час після розпакування можуть мати технічний запах нових матеріалів, клею, лаків або фарб. Такий запах не є дефектом. В будь-якому випадку новий виріб потрібно провітрювати у добре провітрюване приміщення не менше 48 годин. Технологічний запах безслідно зникає впродовж декількох тижнів.
  • Для усунення запаху розпакований матрац потрібно помістити у добре провітрюване приміщення та провітрювати виріб до зникнення запаху.
  • Претензії щодо дизайну і комплектації матраца після продажу виробу не приймаються.
  • Згідно постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) №172 від 19.03.1994, матраци не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту.
  • Розміри матраців або топерів, які транспортуються в скрученому вигляді, необхідно вимірювати на відповідність розміру через 72 години після відкриття і на горизонтальній поверхні.
  • Похибка в розмірах матраців може коливатися в межах +/-2 см та також залежить від температури зовнішнього середовища.
  • Для гарантійного ремонту матраци приймаються тільки в чистому вигляді.

Рекомендації по експлуатації матраців.

  • Рекомендована відстань між ламелями основи для матраців з пружинним блоком Pocket Spring та безпружинних матраців – не більше ніж 2,5–3 см, для матраців з пружинним блоком Bonnel – не більше 5 см. Основа повинна відповідати розміру матрацу.
  • Загальний строк служби матраца залежить від рекомендованого вагового навантаження для даної моделі. Переконайтесь, що ваша вага не перевищує допустиме навантаження на матрац.
  • Укладати матрац на ортопедичну основу або горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції, не менше 30% від загальної площі.
  • При зберіганні та експлуатації матрац повинен знаходитися в горизонтальному положенні на рівній поверхні.
  • В процесі експлуатації потрібно перевертати та крутити матрац не менше 4-х разів на рік.
  • Захистити облицювальні тканини наматрацником і підматрацником.
  • Чистити спеціальними засобами, сухою та м’якою щіткою або вологою мильною серветкою. Забороняється використовувати засоби на основі нафтопродуктів та розчинників.
  • Матрац повинен знаходитись в сухих провітрюваних приміщеннях.
  • Не допускайте попадання на товар хімікатів, води та рідин.
  • Розміщуйте матраци на рівних поверхностях. Дефекти та деформації основи передаються на матрац та знижують його ортопедичні властивості.
  • Забороняється: використовувати матрац не за призначенням, стрибати на поверхні матрацу, ставити на нього важкі предмети з малою площею поверхні, прати з’ємні чохли (якщо така можливість не вказана додатково), складати або згинати матрац.
  • Не використовуйте матрац для щоденного довготривалого сидіння.
  • Не використовуйте матрац на глухих основах з фанери, ДВП, на панцирній сітці та будь-яких м’яких основах

Гарантії не підлягають:

  • Облицювальні тканини матрацу.
  • Структурні деформації матраців, які виникли через використання неякісної чи не відповідної основи.
  • Зниження висоти матрацу за рахунок зниження пишності стьобаного чохла в наслідок усадки волокон наповнювача та усадка інших матеріалів до 2 см. Локальні зміни пружності та підвищення м’якості матрацу в процесі його експлуатації.
  • Ручки матрацу (навіть якщо модель ними обладнана).
  • Суб’єктивна незадоволеність комфортом матрацу.
  • Специфічні, але природні запахи, характерні для матеріалів, з яких складається продукція. Їх наявність не вважається та не розглядається як дефект.

Меблі.

  • Меблі — це вбудовані чи розташовані окремо предмети житла, призначені для зберігання різних предметів користування та для комфорту людини.
  • Користуватися меблями слід виключно за призначенням;
  • Розміщуйте меблі на рівній поверхні для уникнення деформації каркасу;
  • Обирайте засоби по догляду за меблями, з різного матеріалу, відповідно до рекомендацій по догляду;
  • Прилади для обігріву приміщення та лампи розжарювання розташовуйте не ближче ніж за 1 м на відстані від меблів. Стежте за температурою та вологістю в кімнаті. Занадто низькі і високі їх показники згубно позначаються на меблях з ДСП та дерева.
  • Меблі або деталі меблів виготовлені з деревини та ламінованого ДСП, необхідно періодично протирати сухою та м’якою губкою з використанням спеціальних засобів по догляду.
  • Чистити м’які меблі рекомендовано пилосмоком зі спеціальною насадкою, м'якою щіткою.
  • Перед використанням уважно ознайомитись з інструкцією будь-якого засобу по догляду за меблями та дотримуйтесь вказаних інструкцій.

Аксесуари для сну та текстильні вироби.

  • Аксесуари для сну включають в себе: подушки, ковдри, наматрацники, постільну білизну.
  • Для того, щоб виріб якнайдовше зберіг свої початкові властивості необхідно чітко дотримуватись інструкцій та рекомендацій по догляду.
  • Рекомендацій по догляду за виробом вказані на упаковці або етикетці аксесуару. Не ігноруйте написів на етикетці!
  • Наповнення в набивній подушці поступово збивається та усаджується, тому подушка потребує щоденного збивання.
  • Нову постільну білизну та текстиль потрібно перший раз прати окремо від інших речей.

Поверненню та обміну не підлягають:

  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених обставин (стихійне лихо, пожежа, побутові чинники і т.д.).
  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання й експлуатації.
  • Вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень, слідів впливу рідин та цвілі.
  • Вироби зі слідами стороннього втручання, не правильного збирання або самостійного ремонту.
  • Вироби відповідної якості після відкриття упаковки та порушення товарного вигляду.
  • Скручені матраци відповідної якості, після пошкодження заводської упаковки.
  • Матраци та інші вироби відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми виготовлені за індивідуальними замовленнями.
  • Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інші постільні приналежності.
  • Меблі виготовлені за індивідуальним замовленням. Меблі після складання.
  • Меблі з втраченою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після покупки підлягають гарантійному ремонту за рахунок Продавця та не підлягають поверненню або обміну.

Умови визнання гарантійного випадку і правила усунення недоліків товару:

  • Рекламаційні звернення розглядаються Продавцем 10-ти робочих днів та пропонується варіант вирішення питання.
  • Якщо випадок визнаний гарантійним, то Продавець вирішує рекламаційне питання за свій рахунок.
  • Послуги щодо повернення або обміну товару належної якості, або не гарантійного випадку здійснюються за рахунок споживача.
  • Матраци, меблі та аксесуари для сну не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту.
Повідомити про помилку
Повідомлення про помилку
Сховати форму
×
Приймаємо дзвінки з 10:00 до 20:00
Зателефонувати