Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Одеса, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Бровари Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Одеса, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Бровари
Кошик

Гарантії

Виникли претензії до якості доставленого товару? Є побажання і / або зауваження щодо якості обслуговування?

Телефонуйте до відділу сервісного обслуговування клієнтів - (093) 909 71 70 або пишіть на електронну пошту sos@e-matras.com.ua.

Графік роботи ВТК: пн.-чт. 9:00 - 18:00, пт. 9:00 - 17:00, сб.-нд. вихідні дні.

Розгляд звернень здійснюється відповідно до вимог законодавства України.

Звернення надсилається у формі електронної або письмової заяви (Крок 1) на електронну пошту sos@e-matras.com.ua (Крок 2).

В заяві має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, електронна пошта, на яку заявнику буде надіслано відповідь, після розгляду звернення.



ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Крок 1. Завантажити та заповнити зразок заяви на обмін/повернення товару

Крок 2. Відправити заяву на електронну пошту sos@e-matras.com.ua

Крок 3. Шановні Клієнти, враховуючи складну ситуацію з енергопостачанням, всі звернення будуть оброблені по мірі можливості, але не пізніше ніж 72 години.


ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Звернення, щодо якості придбаної продукції приймаються на електронну пошту sos@e-matras.com.ua за наявності документа, що підтверджує оплату та гарантійного талона. Звернення розглядаються Продавцем протягом 10-ти робочих днів.

УВАГА! Товари належної якості після розпакування та товари з ознаками використання обміну та поверненню не підлягають.

Гарантійні зобов’язання виробник та продавець виконує відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Разом з виробом йде гарантійний талон від виробника, де вказані термін гарантії придбаного товару, правила експлуатації, вимоги до експлуатації, рекомендації по догляду за виробом. Стандартні терміни гарантії – 18 місяців, якщо інші умови не вказані в гарантійному талоні виробника. Після закінчення гарантійного терміну з боку компанії продавця, всі гарантійні зобов’язання несе Виробник.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його початковий товарний вигляд та вид пакування, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Витрати щодо товару належної якості або не гарантійного випадку несе Покупець. Витрати щодо гарантійних випадків несе Продавець.

МАТРАЦИ І ТОПЕРИ

ВАЖЛИВО! Перевіряйте відповідність моделі, розміру матрацу до розміру спального місця, відчуття матрацу, комплектність згідно вашого замовлення до відкриття упаковки.

Матраци, топери і футони після розкриття заводської упаковки і/або розкручування вважаються такими, що були у використанні і не відповідають якості, тому ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ.

Матраци (пружинні і безпружинні) – м’які елементи меблів, призначені для тривалого відпочинку в положенні лежачи. Матраци не призначені для довготривалого сидіння на них, це призводить до локальної зміни пружності в місцях сидіння.

Матраци деякий час після розпакування можуть мати технічний запах нових матеріалів та клею. Такий запах не є дефектом. Новий виріб потрібно провітрювати у добре провітрюваному приміщенні не менше 48 годин. Технічний запах безслідно зникає впродовж декількох тижнів. Для усунення запаху розпакований матрац потрібно помістити у добре провітрюване приміщення та провітрювати виріб до зникнення запаху.

Розміри матраців або топерів, які транспортуються в скрученому вигляді, необхідно вимірювати на відповідність розміру через 72 години після відкриття на горизонтальній поверхні. Похибка в розмірах матраців може коливатися в межах +/-2 см та також залежить від температури зовнішнього середовища.

1.1. Рекомендації по експлуатації матраців і топерів:

  • Укладати матрац можна лише на ортопедичну основу або горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції, не менше 30% від загальної площі. Рекомендована відстань між ламелями основи для матраців з пружинним блоком Pocket Spring та безпружинних матраців – не більше ніж 2,5–3 см, для матраців з пружинним блоком Bonnel – не більше 5 см. Основа повинна відповідати розміру матрацу.
  • Загальний строк служби матраца залежить від рекомендованого вагового навантаження для даної моделі. Переконайтесь, що ваша вага не перевищує допустиме навантаження на матрац.
  • При зберіганні та експлуатації матрац повинен знаходитися в горизонтальному положенні на рівній поверхні.
  • В процесі експлуатації потрібно перевертати та крутити матрац не менше 4-х разів на рік.
  • Необхідно захистити облицювальні тканини наматрацником і підматрацником.
  • Чистити спеціальними засобами, сухою та м’якою щіткою або вологою мильною серветкою. Забороняється використовувати засоби на основі нафтопродуктів та розчинників.
  • Матрац повинен знаходитись в сухих провітрюваних приміщеннях.
  • Не допускайте потрапляння на товар хімікатів, води та рідин.
  • Розміщуйте матраци на рівних поверхностях. Дефекти та деформації основи передаються на матрац та знижують його ортопедичні властивості. Заборонено використовувати під основу для матрацу: глухі основи з фанери або ДВП, панцирні сітки та будь-які м’які основи.
  • Забороняється: використовувати матрац не за призначенням, для щоденного довготривалого сидіння, стрибати на поверхні матрацу, ставити на нього важкі предмети з малою площею поверхні, прати з’ємні чохли (якщо така можливість не вказана додатково), складати або згинати матрац.

1.2. Гарантії НЕ підлягають:

  • Облицювальні тканини матрацу.
  • Структурні деформації матраців, які виникли через використання неякісної чи не відповідної основи.
  • Зниження висоти матрацу за рахунок зниження пишності стьобаного чохла в наслідок усадки волокон наповнювача та усадка інших матеріалів до 2 см.
  • Локальні зміни пружності та підвищення м’якості матрацу в процесі його експлуатації.
  • Ручки матрацу (навіть якщо модель ними обладнана).
  • Суб’єктивна незадоволеність комфортом матрацу.
  • Наявність специфічних запахів, характерних для матеріалів, з яких складається продукція.
  • Запахи клеїв, свіжої ортопедичної піни інші технологічні запахи, що тримаються до 14 днів з моменту розпакування.
  • Претензії щодо дизайну матраца після його розпакування не приймаються.
  • Для гарантійного ремонту матраци приймаються тільки в чистому вигляді. Матраци не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту.

1.3. Поверненню та обміну НЕ підлягають вироби:

  • Пошкодження яких виникли в результаті впливу зовнішніх факторів: вогонь, вода, хімічні засоби, надмірний механічний вплив, локальні механічні навантаження.
  • Пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації (в тому числі не відповідність відстані між ламелями).
  • З наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень, слідів впливу рідин та цвілі.
  • Відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми, виготовлені за індивідуальними замовленнями.

2. МЕБЛІ

ВАЖЛИВО! Перевіряйте відповідність моделі, розміру, комплектність згідно вашого замовленням до відкриття упаковки. Перевірка цілісності товару проводиться покупцем в момент отримання товару.

УВАГА! Меблі належної якості після розпакування, з ознаками збирання та використання обміну та поверненню не підлягають.

2.1. Рекомендації по експлуатації.

Меблі — це вбудовані чи розташовані окремо предмети житла, призначені для зберігання різних предметів користування та для комфорту людини. Користуватися ними слід виключно за призначенням.

  • Розміщуйте меблі на рівній поверхні для уникнення деформації каркасу.
  • Прилади для обігріву приміщення та лампи розжарювання розташуйте не ближче ніж за 1м. Стежте за температурою та вологістю в кімнаті. Занадто низькі і високі їх показники згубно позначаються на меблях з ДСП та дерева.
  • Меблі або деталі меблів виготовлені з деревини та ламінованого ДСП, необхідно періодично протирати сухою та м’якою губкою з використанням спеціальних засобів по догляду. Обирайте відповідні засоби по догляду. Чистити м’які меблі рекомендовано пилосмоком зі спеціальною насадкою, м'якою щіткою.
  • Меблі з ДСП не призначені для транспортування та перенесення у зібраному стані та не рекомендується їх багаторазове збирання та розбирання.

2.2. Гарантії не підлягають:

  • Суб’єктивна незадоволеність комфортом товару.
  • Зміни відтінків кольору у зв’язку з природною структурою деревини.
  • Запахи лаків, клеїв та фарби в свіжо розпакованих виробах.

2.3. Поверненню та обміну не підлягають вироби:

  • Пошкодження яких виникли в результаті впливу зовнішніх факторів: вогонь, вода, висока вологість, високі і низькі температури, механічні пошкодження, надмірна навантаження;
  • Пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання, збирання та експлуатації;
  • Зі слідами стороннього втручання, не правильного збирання або самостійного ремонту;
  • Виготовлені за індивідуальним замовленням та якісні вироби після складання;
    Меблі з втраченою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після покупки підлягають гарантійному ремонту за рахунок Продавця та не підлягають поверненню або обміну.

3. ПОДУШКИ, КОВДРИ, НАМАТРАЦНИКИ, ПОСТІЛЬНА БІЛИЗНА

ВАЖЛИВО! Перевірка цілісності товару проводиться покупцем в момент отримання товару. Перевіряйте відповідність моделі, розміру, комплектність до відкриття упаковки.

Після зняття заводської упаковки, товар відповідної якості вважається таким, що був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

3.1. Рекомендації по експлуатації.

  • Для того, щоб виріб якнайдовше зберіг свої початкові властивості необхідно чітко дотримуватись інструкцій та рекомендацій по догляду, що вказані на упаковці або етикетці. Не ігноруйте їх!
  • Наповнення в набивних подушках та ковдрах поступово усаджується, тому їх потрібно регулярно збивати.
  • Нову постільну білизну та кольоровий текстиль потрібно перший раз прати окремо від інших речей.
  • Аксесуари для сну не входять до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд для надання їх в тимчасове користування споживачам на час гарантійного ремонту.

3.2. Не є гарантійними випадками:

  • Суб’єктивна незадоволеність комфортом товару належної якості.
  • Специфічні, але природні запахи, характерні для матеріалів, з яких складається продукція.

3.3. Поверненню та обміну не підлягають:

  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті зовнішніх факторів: вогонь, вода, висока температура, хімічні засоби тощо.
  • Вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання Покупцем правил транспортування, зберігання, експлуатації, догляду.
  • Вироби з наявністю механічних пошкоджень або втручання, розривів, забруднень, слідів впливу рідин та цвілі.
  • Вироби відповідної якості після відкриття упаковки та з порушенням товарного вигляду.
  • Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інші постільні приналежності належної якості.
Повідомити про помилку
Повідомлення про помилку
Сховати форму