Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий
Киев
CallBack
Your Shopping Cart

Виникли претензії до якості доставленого товару? Є побажання і / або зауваження щодо якості обслуговування?
Телефонуйте до відділу сервісного обслуговування клієнтів - (044) 379-28-78.



ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Крок 1. Завантажити зразок заяви на обмін/повернення товару

Крок 2. Відправити заяву на електронну пошту sos@e-matras.com.ua

Крок 3. Очікуйте дзвінок протягом 24 годин


 

Гарантійні умови

 

Важливо! Перевіряйте комплектність, відповідність моделі і розміру згідно з вашим замовленням!

Гарантійні зобов’язання виробник та продавець несе відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Якщо ви не впевнені у своєму виборі не розпаковуйте товар. Перевіряйте відповідність розміру матрацу, розміру спального місця та відчуття матрацу до відкриття упаковки.

 

Вся продукція придбана в магазині e-matras супроводжується гарантією від виробника! Разом з виробом Ви отримаєте гарантійний талон від виробника. На гарантійному талоні виробника вказані, термін гарантії придбаного товару, правила експлуатації, вимоги до експлуатації, рекомендації по догляду за виробом.

Повернення та обмін товару:

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його початковий вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Стандартн ітерміни гарантії – 18 місяців, якщо інші умови не вказані в гарантійному талоні виробника.

Після закінчення гарантійного терміну з боку компанії продавця, всі гарантійні зобов’язання несе компанія-виробник, якщо це передбачено зобов’язанням з боку виробника.

Матраци:

1. Матраци (пружинні або безпружинні) – м’які елементи меблів, призначені для тривалого відпочинку в положенні лежачи;
2. Гарантії не підлягають облицювальні тканини;
3. Виріб деякий час може мати характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац. Запах абсолютно безпечний і не є дефектом;
4. Для усунення запаху розпакований матрац потрібно помістити у добре провітрюване приміщення та провітрювати виріб до зникнення запаху;
5. Претензії щодо дизайну і комплектації матраца після продажу виробу не приймаються.

Рекомендації:

– Чітке дотримання наведених нижче правил експлуатації допоможе зберегти споживчі властивості матраца протягом багатьох років.
– Рекомендована відстань між ламелями для матраців з пружинним блоком Pocket Spring – не більше ніж 2,5 см, для безпружинних матраців та матраців з пружинним блоком Bonnel – не більше 5,5 см.
– Загальний строк служби матраца залежить від рекомендованого вагового навантаження для даної моделі. Переконайтесь, що ваша вага не перевищує допустиме навантаження на матрац.
– Укладати матрац на ортопедичну основу або горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції. Заборонено використовувати матрац на глухих основах з фанери, ДВП, на панцирній сітці та будь-яких м’яких основах.
– Заборонено складати або згинати матрац (крім матраців, які для цього придатні).
– В процесі експлуатації потрібно перевертати та крутити матрац не менше 4-х разів на рік;
– Захистити облицювальні тканини наматрацником і підматрацником;
– Чистити сухою, м’якою щіткою або вологою мильною серветкою.

Забороняється:
– Використовувати виріб не за призначенням;
– Стрибати на поверхні;
– Укладати матрац на основи менших розмірів;
– Прати, прасувати, піддавати хімчистці.

Меблі:
– Користуватися меблями слід виключно за призначенням;
– Розміщувати меблі на рівній поверхні для уникнення деформації каркасу;
– Обирати засоби по догляду за меблями, з того чи іншого матеріалу, потрібно відповідно до рекомендацій по догляду за ними;
– Прилади для обігріву приміщення і його освітлення краще тримати на відстані від меблів. Їх вплив може пошкодити поверхні. Відстань між нагрівальними пристроями і меблями має складати не менше 1 метра. Важливо стежити за температурою і вологістю в кімнаті. Занадто низькі і високі їх показники згубно позначаються на виробах.
– Меблі або деталі меблів виготовлені з деревини та ламінованого ДСП, необхідно періодично протирати сухою та м’якою губкою;
– Не використовуйте засоби для чищення, які містять сильнодіючі хімікати, розчинники на основі нафтопродуктів. Чистити меблі рекомендовано пилосмоком зі спеціальною насадкою, м'якою щіткою.
– Перед використанням уважно ознайомитись з інструкцією будь-якого засобу по догляду за меблями та дотримуватись вказаних інструкцій.

Аксесуари для сну та текстильні вироби:
Для того, щоб виріб якнайдовше зберіг свої початкові властивості необхідно чітко дотримуватись інструкцій та рекомендацій по догляду. Рекомендацій по догляду за виробом вказані на упаковці або етикетці аксесуару. Не ігноруйте написів на етикетці!

Гарантія не надається:
– На вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених обставин (стихійне лихо, пожежа, побутові чинники і т.д.);
– На вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання і експлуатації;
– На вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень, слідів впливу рідин та цвілі;
– На вироби зі слідами стороннього втручання або самостійного ремонту.
– Незадоволеність комфортом, щодо суб’єктивних відчуттів та щодо кольору меблів пов’язаних з особливістю тонування натуральної деревини.

Поверненню та обміну не підлягають:
1. Матраци відповідної якості після відкриття упаковки.
2. Скручені матраци відповідної якості, після порушення заводської упаковки.
3. Матраци відповідної якості нестандартних розмірів і/або форми виготовлені за індивідуальними замовленнями.
4. Пухо-пір'яні вироби, наматрацники, постільна білизна, інші постільні приналежності.
5. Меблі відповідної якості після складання. Розпаковані меблі серійного виробництва відповідного якості.
6. Меблі виготовлені ​​за індивідуальним замовленням.
7. Меблі з втраченою або зламаною фурнітурою в перші 14 днів після покупки. Така фурнітура підлягає гарантійному ремонту або заміні.

Претензії щодо якості товарів надаються в письмовому вигляді за наявності товарного чеку, гарантійного талона та технічного паспорта виробу на адресу виставкових залів або на електронну адресу: sos@e-matras.com.ua. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами можливі тільки після експертизи виробу, що підтверджує провину виробника.

Вироби приймаються в ремонт тільки в чистому вигляді.

Претензії споживача щодо якості виробу заявлені в період гарантійного строку, не підлягають задоволенню, якщо недоліки або дефекти виробу виникли внаслідок порушення споживачем правил використання, експлуатації виробу, самостійного ремонту або механічнихпошкоджень.

  Повідомити про помилку  
Повідомлення про помилку
Сховати форму
Ми застосовуємо* технологію cookie та її сучасні варіації, які грунтуються на тому ж принципі, щоб перебування на сайті для кожного відвідувача та клієнта з урахуванням персональних вподобань було максимально зручним та комфортним. Сподіваємося, що Ви не маєте нічого проти вищезазначених технологій та згодні з їхнім використанням
Команда «Е-матрац»
*як і майже усі інші сайти в інтернетах, які Ви відвідуєте
×
Приймаємо дзвінки з 10:00 до 20:00
Зателефонувати