Ми в строю! Перелік працюючих магазинів тут >

Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий Ортопедичні матраци - Київ, Харків, Запоріжжя, Львів, Дніпро, Стрий
CallBack
Кошик

Доставка

Ми здійснюємо зручну доставку великогабаритних та дрібногабаритних товарів за максимально вигідними умовами для наших клієнтів!

Наша власна служба доставки охоплює міста та передмістя, де наявні наші крамниці.

Нова поштаДоставку наших товарів по всій території України (крім тимчасово окупованих територій) забезпечує лідер логістичного ринку Нова пошта.

Хочемо зазначити, що вартість доставки матраців і дрібногабаритного товару в нашому магазині МАКСИМАЛЬНО ВИГІДНА по країні. Ціни на доставку обумовлені поточною ситуацією, і ми докладаємо зусиль, щоб Ви могли залишатися вдома та отримати усі необхідні для Вас товари.

Розрахунок вартості проводиться в залежності від категорії товару і обраного шляху доставки.

Нова пошта

Доставляємо Новою поштою матраци та топери:

✓ до складу (відділення) - 500 грн

✓ кур'єром до під'їзду - 650 грн

товари вартістю від 8000грн - абсолютно БЕЗКОШТОВНО

Доставка дрібногабаритного товару (текстиль, подушки, ковдри, наматрацники, підматрацники тощо) вартістю від 1500 грн. за товар також здійснюється БЕЗКОШТОВНО до складу.

Ми робимо все, щоб наші клієнти отримали свій товар, швидко, безпечно і недорого!

Як вираховується вартість доставки

Крупногабаритні товари (матраци, топери), що не підпадають під безкоштовну доставку, доставляються за наступною схемою

✓ найдорожчий товар у замовленні - 100% вартості за тарифом доставки

✓ менш дорогий товар - 50%

✓ третій товар - безкоштовно

Якщо замовлення містить лише 2 позиції, з крупногабаритним та дрібногабаритним товарами, доставка обох здійснюється за тарифом доставки крупногабаритного.

Дрібногабаритні товари (текстиль, подушки, ковдри, наматрацники, підматрацники тощо), що не підпадають під безкоштовну доставку, доставляються за наступною схемою

✓ якщо замовлення містить лише 2 позиції - доставка обох товарів здійснюється за тарифом того з товарів, вартість доставки якого є дорожчою

✓ якщо у замовленні понад 2 позиції - вартість доставки складатиме 100% вартості за тарифом того з товарів, вартість доставки якого є найдорожчою + 20 грн за кожну наступну позицію у замовленні

Занос товару:

Ліфтом Сходами
Аксесуари для сну
Текстиль
Слінги
Безкоштовно +15грн/поверх
Топпер
Коляска
Крісло-мішок
Стілець
Офісне крісло
+30грн +10грн/позиція

+30грн/поверх за позицію

Дитячий матрац (60х120, 70х140) +30грн +10грн/позиція +30грн/поверх за позицію
Матрац
Каркас
Ліжко (єдине пакування)*
Дитяче ліжечко
Дитячий комод
Пеленатор
Комод
Тумба
Крісла
Офісне крісло для керівників
Кухонні куточки

+30грн/ за кожну позицію*

+30грн/поверх за кожну позицію

Дивани**:
- одномісний (1 позиція)
- двомісний (2 позиції)
- тримісний (3 позиції)
- кутовий (4 позиції)
- модульний
50 грн/за кожну позицію або модуль +50грн/поверх за кожну позицію або модуль
Товар вагою більше 80 кг

200 грн/за кожну позицію вагою більше 80 кг
модульний: +50 грн/за кожну позицію або модуль

+2 грн/кг. більше 80 кг. за кожний поверх

Занос в приватний будинок

Занесення на інші поверхи приватних будинків можливе тільки за особистою домовленістю з водієм. Після 100% оплати товару, а також оформлення розписки про те, що в разі пошкодження під час заносу товару елементів оздоблення або декору будинку, покупець претензій до водія і компанії не має

* при занесенні ліжка, що складається з 2-х і більше упаковок, кожна наступна упаковка +30 грн. (Приклад: ліжко Релакс Embawood, 5 частин, вартість заносу: 30 грн + 30грн + 30грн + 30грн + 30грн = 150 грн).
** приклад: диван кутовий, 4 позиції, занос на 2 поверх сходами, вартість заносу: (50грн + 50грн + 50грн + 50грн) х2 = 400 грн

Доступна опція вивозу старого матрацу. Вартість послуги складає 300грн за одиницю.

Зборка меблів:

Київ

Київська область Харків Одеса

Ліжко
Диван
Дитяче ліжечко

Крісло для керівника
Комод

350 грн 450 грн 350 грн 350 грн

Ліжко двох'ярусне

400 грн

500 грн

400 грн

400 грн

Ортопедичний каркас
Тумбочка з дерева

100 грн

200 грн

100 грн

100 грн

Тумбочка із ДСП

200 грн

300 грн 200 грн 200 грн

Барні стільці
Офісні крісла, стільці

200 грн

300 грн

200 грн

200 грн

Ящик під ліжко

100 грн

200 грн 100 грн 100 грн

Корпусні меблі

10% від вартості виробу

10% від вартості виробу

10% від вартості виробу

10% від вартості виробу

Рекламація у клієнта

175 грн

270 грн

175 грн

175 грн

Збирання в магазині

50% від вартості збірки конкретного товару

-

50% від вартості збірки конкретного товару

50% від вартості збірки конкретного товару

Рекламація на магазині

100 грн

-

100 грн

100 грн

Шановні клієнти! Щоб не збирати меблі самотужки та уникнути помилок, які у майбутньому можуть негативно вплинути на термін служби виробу, радимо скористатися послугою зборки від компанії Е-MATRAS!

Готівка

Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару від кур'єра або безпосередньо в салоні компанії E-MATRAS.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

В якості підтвердження оплати менеджер-консультант видає Вам товарний чек.

Безготівкова (згідно рахунку-фактури)

Оплата за безготівковим розрахунком проводиться через термінали ПриватБанк*.

Оплата здійснюється згідно рахунку-фактури в касі відділення банку або з розрахункового рахунку юридичної компанії.

* Комісія згідно тарифів банку


Оплата через систему Приват24

Оплата через термінал самообслуговування ПриватБанку

Оплата частинами від ПриватБанку

Розстрочка від Альфа-Банку

Оплата за реквізитами

Покупка частинами від Monobank

Оплата через Монобанк

Безкоштовне зберігання товару на складі здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту повідомлення покупця, що товар готовий до відправки (видачі). Протягом 5-ти робочих днів покупець повинен узгодити доставку або самовивіз товару. Зберігання товару на складі більше 5 робочих днів оплачується покупцем додатково, і становить 20 грн. за добу зберігання.

FAQ:



1. Як ми зараз працюємо?

На час воєнного положення в країні ми працюємо в обмеженому режимі.
Режим роботи магазинів дивіться в розділі "Контактна інформація".

Графік доставки та самовивіз узгоджується індивідуально, на складах співробітники постійно не знаходяться, а приїжджають за необхідністю.


2. Як оформити замовлення?

Будь-ласка оформлюйте Замовлення через корзину або “Замовлення в один клік”, після чого менеджери з вами зв'яжуться.
Або напишіть запит на електронну пошту: zakaz@e-matras.com.ua

Важливо! Телефонні лінії зараз по технічним причинам не працюють. Всі питання пишіть на електронну пошту.


3. Що робити, якщо ви вже зробили замовлення і залишили передоплату?

Зверніться до нас через електронну пошту: zakaz@e-matras.com.ua
Наші співробітники нададуть Вам повну відповідь.


4. Як можна оплатити замовлення?

Готівкою при отриманні замовлення або по реквізитам на рахунок компанії (після підтвердження замовлення нашим співробітником)


5. Чи можливо купити товар самовивозом?
Так, можливо, тільки в тих регіонах, де ми можемо забезпечити безпечне перебування наших клієнтів та співробітників. Зараз це Львів, Дніпро, Київ, Запоріжжя, Одеса.


6. Як мені повернути гроші за замовлення?
На період воєнного часу повернення коштів призупинено у зв'язку з обставинами непереборної сили відповідно до листа Торгово Промислової Палати України від 28.02.2022 No 2024/02.0-7.1 . Усі Звернення щодо повернення коштів по замовленнях, що не можуть бути виконані, будуть повернуті після завершення воєнного часу.


7. Інформація для волонтерів. Як отримати товари?

Зверніться до нас на електронну пошту zakaz@e-matras.com.ua


8. Якщо ви робили замовлення через розстрочку/оплату частинами/кредит, як відмінити замовлення?
Зверніться до нас на електронну пошту zakaz@e-matras.com.ua


9. Які товари є в наявності?

Зверніться до нас через e-mail zakaz@e-matras.com.ua і. Обов’язково вкажіть категорію товарів яка Вас цікавить та по можливості сам товар (якщо Ви з ним визначились).


10. Як зв’язатись зі складом?
Напишіть лист на zakaz@e-matras.com.ua та поясніть, що саме вас цікавить, з вами зв'яжуться.


11. Як дізнатись про своє замовлення?
Про статус свого замовлення Ви можете дізнатись від наших співробітників. Напишіть лист на електронну пошту zakaz@e-matras.com.ua та вкажіть номер замовлення, яке вас цікавить.


12. Що робити у гарантійному випадку?
На час воєнного стану звернення щодо настання гарантійних випадків не приймаються та не обробляються. Всі зобов'язання будуть виконані після закінчення воєнного стану.


13. Можливо зробити замовлення з доставкою та підйомом?
Доставку та підйом ми можемо робити тільки в тих областях, де маємо можливість відвантажувати товари.
Ознайомитись з умовами по доставці Ви можете на нашому сайті: https://e-matras.ua/ukr/delivery-and-payment


14. Де можна подивитись матраци?

Магазини на час воєнного стану не працюють та закриті для відвідування.


15. Яка вартість доставки?
З умовами до доставці Ви можете ознайомитись на нашому сайті: https://e-matras.ua/ukr/delivery-and-payment


16. Які терміни по доставці?
Час та можливість доставки обговорюються індивідуально, доставка буде відбуватись по можливості.


17. Скільки коштує збирання меблів?
На час воєнного стану ця послуга не надається.


18. Скільки коштує підйом?
З умовами до заносу товарів до квартири Ви можете ознайомитись тут https://e-matras.ua/ukr/delivery-and-payment. У вкладці “Занос”


19. Як придбати товари у кредит/розстрочку/оплату частинами?
Оплата частями та розстрочка працює, та може бути оформлена тільки після підтвердження можливості виконати замовлення менеджером.


20. Як оплатити замовлення онлайн?
Після погодження замовлення з нашим співробітником Вам будуть відправлені реквізити нашої компанії по яким Ви зможете зробити платіж.


21. Чи доступна послуга вивозу старого матрацу?
Компанія надає послуги з вивозу старого матрацу. Вартість 300грн за одиницю.

Повідомити про помилку
Повідомлення про помилку
Сховати форму
×
Приймаємо дзвінки з 10:00 до 20:00
Зателефонувати